فاوت دیدنی رفت و آمد به مدرسه !
تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:, | 11:40 | نویسنده : کیمیا

تفاوت دیدنی رفت و آمد به مدرسه ! (عکس طنز) www.taknaz.ir



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت0:21---26 مهر 1391
سلام

من یه وب برا مدرسه زدم میخوام به بقیه دوستایی که وب دارن بگم که اگه مایل هستن به نویسنده های وبلاگ اضافه شون کنم

فعلا خودم هستم و خودم

دارم از بقیه نظر سنجی میکنم

هر قدر دلت میخواد آپ کن

فقط آپایی که مدیر ناظم دیدن مسخره نکنن یا بدشون نیاد

هر مطلبی میشه گذاشت

علمی، طنر، ادبی، هنری!

انتقاد از مدرسه و اینا

ماهی یه بار هم آپ کنی خودش خیلیه

همین که شرکت داشته باشی عالیه!

جوابشو بده بهم

اینم آدرس:

zeynabi-ha

.

رزبلاگ

.

com

رزبلاگ رو هم خودت فینگلیش کن

بای
پاسخ: اتفاقا عالیــــــــــــــــــــــــه!


مصطفی
ساعت10:02---22 مهر 1391
حقیقتیه!!!

البته این حالت واسه کلاس بعضی درس ها ،برعکس میشه
پاسخ: آره خب این که کاملا درسته...


عسل خانوم
ساعت19:29---21 مهر 1391
اینا جابه جا هستن پاسخ: ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من فکر می کردم تو همین جوریشو فکر می کنی!!

الهه
ساعت13:15---21 مهر 1391
واقعا اینجوریه!



به وب جدیدم یه سر بزن!



لینکت کردما



لینک شدی به سلامتی!



اینم آدرس:

http://khalvatgahe-p.blogfa.com

دیگه شعرا و متنای ادبی و مفهومی رو اونجا میذارم حیاط خلوت پر نشه ازین چیزا!

این اسمش خلوت گاه پاییزی هستش!

منم با اسم دختر پاییز می نویسم!

منتظرتم

حتما بیا

بای
پاسخ: دوباره وب جدید بازیدی؟!؟!؟! جل الخالــــــــــــــق!!! باعــــشه حتما الات میام.... اوهوهوع!! بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناصح
  • مینی تولز